idas-life

Alla inlägg under februari 2012

Av Ida Persson - 29 februari 2012 19:21

heej!

vanlig skola-dag behöver inte ta det avrje skol-dag ;)


men som ni ser på min rubrik så har jag varit hos frissan idag Ida har klippt mig ni får se en bild längre ner på mig sen ;)

sen gick jag hem till farmor fick fika stack till sara sen kom pappa och så åkte jag hem och först gjorde Engelska och sen matte i 1½ timmar, jobbigt men av klarat! har ju Engelska prov på fredag och Matte på tisdag el fredag!<3<3<3 längtar ju inte direkt!<3


okej ska forsätta nu så hej då! puss och kram skummbanan<3<3   


   



Av Ida Persson - 28 februari 2012 15:47

heeej!<3

idag har det varit första dagen efter sportlovet och en + dag för öppet hus :)


men nu måste ni hjälpa mig jag är förälskad i två!!!!!!!!!!


skåne och ljungby!!!!!!!!



jag vet att skåne är långt iväg men ändå?? :) hjälp mig :(((((   HJÄLP!!!!!!


och jag tror en i nyköping också!!!!

men aja!!!! om emme läser detta så vet jag att du vet både!!!!!!<3<3<3<3



puss och kram älskar er kommentera gärna vilket ni tycker!!!<3<3<3


    

Av Ida Persson - 27 februari 2012 12:53

här kommer mitt inlägg jag vill publicera på bloggen!Heej! Idag är det måndag och jag sitter och gör matte för vi har INGEN skola idag :) jätt

 
Av Ida Persson - 23 februari 2012 12:36

här kommer mitt inlägg som jag vill publicera på bloggen! Heej nu bloggar jag från mobilen skulle bara göra ett test se om det gick :)

 
Av Ida Persson - 23 februari 2012 12:06

   heeeeeeeej!    


Rubriken säger allt FÖRLÅT!!!!!

förlåt för att jag inte har bloggat men!!! har knappt förklaring men jag vill ah kvar er och det betyder att jag måste skärpa mig med bloggningen "jag vet" så alltså ska jag börja blogga igen ska fortsätta men nu är jag lite sent ute kanske MEN förlåt igen men ska åka iväg imon till Danmark ska till lalandia med väldens bästa Emme och hennes familj och min familj och vi kommer inte hem förens påsöndagochjaglovar   att jag ska blogga då men jag KANKSE kan blogga i Danmark för dom kanske hade wifi i stugan så förhoppnings vis så hittar vi kåden ocås så ajg kan blogga men annars så bloggar jag på söndag när jag kommer hem då ska jag berätta hela resan för er!     


men nu ska jag apcka färdigt det sista inför LALANDIA och bäda rent i min säng, sen blir det att chilla och längta till imon bitti


puss och kram skummbanan<3<3<3    


        



Av Ida Persson - 10 februari 2012 09:27


heej!

nu sitter jag i skolan helt själv, tråkigt men då är det ganska tyst endå :)


jag kommer nt blogga mer idag och vi har snart engelska så hinner inte så mkt idag men jag kommer nt blogga på hela helgen för att pappa tar min dator d för vi har tyska prov nästa vecka :) funny (not)!!!! men puss och kram skummnbanan<3  


 

Av Ida Persson - 8 februari 2012 15:30

heej på er alla! <3


idag har min dag gått bra, hoppas eran också har det, kommentera gärna hur er dag har varit! <3


har nt så mkt att skriva men ska göra lite biologi och lite tyska och lite svenska,


Men jag trodde nt du skulle bli arg, el bara skita i mig bara för att  du gör så mot mig! är väldigt ledsen och vill att du ska fatta vad du betyder till mig du betyder väldigt mkt!!!<3 hoppas du läser detta och förstår jag satt nästa en hel matte lektion och grät över detta du beyteder så mkt att jag skulle dö för dig!<3<3<3<3<3


så här ser mina dagar ut som är kvar:


Torsdag: skola, minjorena, hem till min älskade kusiner, sen dansa, sen in hitt och och blogg :) <3

 Fredag: skola, hem, troligtvis innebandy tränning, hem blogga, sen mysa med familjen mysigt<3


  älskar dig<3<3<3  


puss och kram skummbanan<3   

Av Ida Persson - 7 februari 2012 20:21

 You took my heart and make it happy and make me happy, you have help me the hole time we have know  each other.!!!!! love you hope you know that and understand that<3<3<3<3  

   


heej!

hoppas ni har haft en bra dag, jag har haft en toppen dag idag stolt över min dag faktiskt!<3

jag har nt bloggat under dagen för att vårt internet har kroglat som vanligt! men nu är jag här igen! :)

men nu måste jag gå vi ses imon puss och kram skummbanan!    


 

Presentation


heej! jag är en tjej på 13 höstar och jag älskar djur, och att dansa och sjunga, jag spelar gitarr och sjunger i kör (kyrkokör) jag har en hund som heter Boss. själv heter jag Ida :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards